Wednesday, May 16, 2007

Hari Guru

Bismillah...

Sempena Hari Guru Hari ni, aku nak ucapkan


SELAMAT HARI GURU KEPADA SEMUA GURU YANG PERNAH MENDIDIK AKU.

Sekolah Kebangsaan Terentang, Jasin, Melaka (1983 - 1988)
Sekolah Tun Perak, Jasin, Melaka (1989 - 1993)
Sekolah Menengah Datuk Bendahara, Jasin, Melaka (1994)

.................................................................................................

Hari ni, aku gi bayar deposit untuk kedai aku. Alhamdulillah. Aku dapat lot yang tengah. Ingat tadi nak ambik kunci terus, tapi pegawai yang pegang kunci tak der. Dia orang suruh aku datang esok atau lusa. Tak sabar nak masuk barang ni :)
Mungkin minggu depan aku nak buat promosi.. hehehe.. datanglah beramai-ramaiiiii!!!

7 Comments:

Blogger azzam bellamy said...

bagus..kesetiaan ko kpd sekolah amat aku sanjung..hehe..

tahniah..ko dh ada kdai..

9:08 AM  
Blogger Purpleheart said...

Boleh gak, de diskaun tak, hehehehe..

10:21 AM  
Blogger Ezad said...

azzam
ye..terima kasih atas sanjungan ko tu.
terima kasih juga.

purpleheart
adaaaaa... mesti ada punya

11:15 AM  
Blogger Cik Kema said...

salam.

cik kema tumpang lalu lalang.

herm... promosi... kalu ader diskaun, maka adalah cik kema.

sekian. hehehe

2:05 PM  
Blogger Sastri said...

nak bukak kedai apa nih? tahniah sebab dah memulakan langkah... :D

5:37 PM  
Blogger Ezad said...

This comment has been removed by the author.

8:20 PM  
Blogger Ezad said...

cik kema
salam
dah nama pun promosi.. kalau ikut harga biasa, bukan promosi le :)

sastri
dlm perancangan nak buka kedai borong. buat sementara ni jual produk dr azimuth la

8:22 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home