Tuesday, April 24, 2007

Promosi 2


Gelang kristal yang dibuat sendiri. Baru mencuba buat sendiri. Hasil kerjanya masih kasar. Tapi setakat ni, dah 4-5 dah terjual. Ada beberapa pihak yang berminat untuk membeli hasil kerja kami. Tapi belum yakin 100%. Kena praktis lagi ni.

7 Comments:

Blogger famia said...

whoaaa.
yg kaler coklat belah kanan tu mcm lawa la kombinasi dia.
sume puteh ada tak? ade tak.
bape inggit ni satu.
mcm menarek je.

1:04 AM  
Blogger achik said...

menarik2.. :)

5:13 PM  
Blogger Ezad said...

famia
dalam rm15.00 je termasuk pos. kalau cik famia nak putih, kami boleh buat. kan ada kombinasi merah-putih, hijau putih etc tu, buka, kemudian, buat je semua putih. buat masa ni, pilihan warna kurang, sebab stok kristal tak ambik banyak. insyaallah, bulan depan, kita ambik stok lagi

achik.. nak order?
hehehe.. tapi kombinasi coklat dgn itam senantiasa menjadi pilihan :)

9:37 PM  
Blogger Ezad said...

warna putih ada 1 ready made, tapi kristalnya 4 segi. harga dalam rm65.00

10:52 PM  
Blogger famia said...

mahalnye. isk isk isk.
aku xde duit.

8:50 PM  
Blogger Ezad said...

famia
ala.. nak murah, meh aku tolong buat kan.. kekeke... rm15 je.

9:38 PM  
Anonymous cityiklan said...

http://cityiklan.blogspot.com
http://iklancoffee.blogspot.com
http://andaforex.blogspot.com
http://singgahiklan.blogspot.com
http://iklandimalaysia.blogspot.com
http://incomeiklan.blogspot.com
http://www.liteforex.com

11:37 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home