Sunday, April 22, 2007

Sikap Melayu


Melayu...
Yang tak pernah senang melihat bangsanya berjaya
Penat la cerita benda ni...

4 Comments:

Anonymous kuncup said...

ezad,
nak tahu kenapa ada orang tak pernah senang melihat kejayaan atau kebahagiaan orang lain~??
tu tandanya orang tu busuk hati.
jadik biarlah dia tambah busuk hati dia tu sampai jadik pekung~!!!
jgn kita terikut macam dorang sudah...

10:31 PM  
Blogger Ezad said...

kuncup
tapi kenapa org kita? org lain tak de dengki mendengki pun.

10:54 PM  
Blogger azzam bellamy said...

aku pn pnat, beb! doakn ada perubahan jgk akhirnya nt.

12:18 PM  
Blogger Ezad said...

azzam
doa dah tak jalan dah ni. ni kena solat hajat reramai ni

10:41 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home