Tuesday, April 10, 2007

Hilang


Sama-samalah kita berdoa agar adik ini selamat. Juga doakan kebahagian keluarga mereka berpanjangan

9 Comments:

Blogger achik said...

semoga dia selamat kembali kpd keluarganya.. insya-Allah..

12:10 PM  
Blogger Titicaca said...

amiiinn..

12:30 PM  
Blogger Purpleheart said...

Kasihan famili dia, mesti tak lelap tidur pikirkan anak mereka.. sedangkan kucing tak balik sehari dua pun tercari-cari inikan pula anak sendiri.

6:21 PM  
Blogger Ezad said...

This comment has been removed by the author.

9:38 PM  
Blogger Ezad said...

achik
insyaallah

titicaca
aminnnnnnnnnnn

purpleheart
cik tom dah balik rumah ke?

9:41 PM  
Blogger famia said...

hmm..
tulaaa.. sian budak ni..
galak sangat mak bapak tu besoping.
pasni gi sogo jangan bwk anak..
bahaye.
kl ni tak sopan.

semoga budak ni tak apa2..
risau jugak ni.
merata diorang lekat pic dia.
sampai kat petronas skali.

10:01 PM  
Blogger Ezad said...

famia
dah kedengaran pelbagai peraturan untuk pusat membeli belah bagi mengelakkan peristiwa ni berulang.
malaysiaku...........

10:55 PM  
Blogger Purpleheart said...

Alhamdulillah, dah jumpa budak nie..

9:30 AM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
alhamdulillah. setidak-tidanya dia selamat. lain-lain hal tu biarlah pihak2 berkenaan je yang uruskan

10:09 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home