Saturday, March 31, 2007

Kursus Dr Azimuth

Bismillah..
Kali ni, kursus dibuat di Kak Long Chalet, Melaka. Tak banyak input pun. Sebab benda ni untuk bakal-bakal WDC yang baru. Tapi aku datang untuk memperkukuhkan pengetahuan produk. Sempat gak la snap beberapa keping gambar kat chalet tu. Kak Long Chalet ni terletak kat Permatang Pasir, Alai, Melaka. Sesiapa dah ada pengalaman lepak kat sini, boleh la cerita :)Tempat ni dekat je dengan kawasan ikan bakar Umbai. Haa.. sambil lepak-lepak kat chalet boleh la makan ikan bakar :)
Ni ko-ordinator negeri, En. Satar

Entrance sebelah dalam

Entrance sebelah luar

Panorama

Panorama

Panorama

Salam Maulidur Rasul

2 Comments:

Anonymous JAMAL said...

Assalamu`alaikum...
Baru beberapa hari lepas saya bertanyakan ttg biz Dr. Azimuth nie kat shout box Ezad. Hari ni Ezad dh manulis mengenainya. Tahniah! teruskan. Saya pun pernah ikut preview dari Dr. Azimuth baru2 ni (kat tempat saya la...). Sangat menarik... tapi skg ni belum cukup modal lagi. Masih tertanya2: "Boleh ke aku buat nie?".... Heheh

10:37 PM  
Blogger Ezad said...

Jamal
Waalaikumusalam
Terima kasih. Saya hanya tulis sedikit sahaja. By the way, produk Dr Azimuth sekarang sudah mula mendapat perhatian, walaupun belum menyeluruh. Kami sebagai WDC sedang bekerja keras untuk memperkenalkannya. Jika belum mampu, en Jamal boleh mula sebagai SAHABAT dulu. Jual kat kawan-kawan dan sahabat handai dengan modal yang sgt kecil. Kemudian, baru kembangkan. Insyaallah, jika ada kemahuan, di situ ada jalan.

12:07 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home