Thursday, March 22, 2007

Stok Baru

Bismillah...

Alhamdulillah, hari ni, stok baru yang aku order kelmarin dah sampai. Kali ni banyak juga lah. Kopi, teh, madu, kelapa dara, bunting + T-stand dan purfume. Wanginya purfume ni. Purfume ni aku dah taip detail kat http://kesidangteguh.blogspot.com/, so kalian boleh ke sana. Tapi purfume yang aku order buat masa ni tak banyak. Nak tengok market macam mana dulu. Tapi semalam call SAHABAT, bagitau produk baru ni, so masing-masing dah nak order. Alhamdulillah. Kena order lagi la minggu depan ni. hehehe.... Besok, kerja aku adalah pergi ke tempat SAHABAT-SAHABAT ni, hantar barang-barang mereka.
Aku dah rembat 1, bau diaaa... peeehh!!.. melekat!! :)

2 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Alhamdulillah, bagusla macam tu.. semoga perniagaan akan bertambah maju lagi ya. Sapa lagi nak sokong kalau bukan dari kaum sendiri, melayu.

6:20 PM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
lom maju lagi. untung pun belum nampak lagi :)
bantu la kami.. hehehe

10:27 PM  

Post a Comment

<< Home