Wednesday, March 21, 2007

Ketika Ini

Bismillah....
Ketika ni, gegendang telinga tengah dihiburkan oleh gendang cina. Gendang cina mati tu la. Entah dari mana agaknya. Takkan la gendang YB Machap kot. Punya la jauh Machap tu ngan Jasin. Dah lewat-lewat malam ni rasa seram gak. Teringat pulak cerita-cerita hantu cina. muahahaha...
Tadi ronda-ronda sekitar Serkam Darat. Buat marketing kat beberapa tempat. Tak berapa menjadi. Tapi besok sambung lah. Hujan tadi, terus balik.
Lagi?
Beberapa masalah yang aku alami kat PC aku ni. Semalam blog ni tak berapa stabil. Entah apesal entah. Lepas tu sejak kebelakangan ni, tak leh buka fotopages. Korang ada masalah sama ke?

6 Comments:

Blogger shafarina said...

Kalau diorang start guna heavy scripts mcm ajax semua, site akan start lembap cam fotopages n photobucket semua. Nak lagi browser n PC kadok cam aku punya nih.

9:00 PM  
Blogger Ezad said...

wan
tu la. fotopages tu tak leh buka la. apesal ntah. pc katak puru kott

10:17 PM  
Blogger famia said...

hehe.ajax mmg berat. tapi takla berat sangat. fotopejes tu berat sbb dia pakai table.

sama la mcm konsep blog mereka yg pakai table banyak2 dlm layout.
jenoh 8 tahun nak loading.

aku.. oke je bukak fotopejes.
hehe. jgn jeles.

11:01 PM  
Blogger Ezad said...

famia
apesal lak korang bleh bukak fotopages, aku tak leh? waaa.. ni yg aku hangin 1 badan ni

12:45 AM  
Blogger Purpleheart said...

Kdang2 payah nk bukak fotopages.. berzaman nak tunggu..

9:06 AM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
ada tu boleh bukak. tp lambat. saya langsung tak leh bukak.

9:06 PM  

Post a Comment

<< Home