Monday, April 09, 2007

Turun Harga?

Wah.. rokok turun harga ke? ehehe.. gembiralah mereka-mereka yang menjadikan benda tu sebagai penyambung nyawa (penyambung ke?). Semoga harga rokok akan terus turun diikuti dengan barang-barang lain seperti minyak, ikan, ayam...etc...

7 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Iyala tu Ezad, elok benor le sekotak rm10, kalo dah tak mampu beli isap aje asap kete. Kurang sikit pencemaran..

8:33 AM  
Blogger Arena said...

Salam

Aku dah komen sebenarnya dekat entry machap tu, tapinya kenapa entah tak kuar2.. So hari ni nak komen balik.. aper giler orang yg naik kereta ko tuh..abang aku pon pernah kena cam tu dulu.. Horror..

Oklah u get well, jaga kesihatan.

12:18 PM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
asap kilang pun elok disedut :)

arena
kok mana dia menghilang ye? masa kena tu horror gak la. tapi la ni dah ok dah.
dah sihat semuanya

9:09 PM  
Blogger famia said...

alaaa..
turun harge?
kerajaan mmg sajeeeeeeee je nak melajukan penamatan riwayat lelaki2 meleysia ni.

semoga harga rokok suatu hari nanti jadi rm15 tunaiiii. aminnn.

haha.

9:49 PM  
Blogger Ezad said...

famia
tak jadi turun la. cancel. rm15 pun kira murah lagi tu. negara lain dah lebih doplohinggit dah

10:16 PM  
Blogger Purpleheart said...

Rasanya naik harga rokok pun bukan cara untuk kurangkan merokok. nak seribu daya, tanak seribu dalih, dak gitu..

6:20 PM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
baca la entry berikutnya

9:38 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home