Sunday, April 08, 2007

Sangat Tidak Bermaya

Bismillah...
Minggu ni badan tak berapa sihat. Demam, letih, lesu.. semua ada. Banyak kerja kot minggu ni. Dengan Machapnya, dengan sales nya.. Penat sungguh. Tadi baru balik dari seminar pengurusan harta. Ingat nak komen, tapi tak larat le, kemudian la aku tulis pasal ni ye.
Jom Heboh pun tak gi. Ingat tadi nak singgah. Tapinya dari Bandar Melaka menghala ke Ayer Keroh pun dah sesak, so potong kat Bukit Katil, menuju ke Jasin. Sure sesak punya MITC tu. Semalam dah lalu dah. Penuh kereta. Semalam pun malas nak singgah. Terus je ke Bukit Rambai.. Aduhai...

7 Comments:

Blogger Titicaca said...

get well soon ok!
woi! apsal umah aku bayak t*ik cicak?

10:35 AM  
Blogger Purpleheart said...

Laa, tak sihat ya.. mungkin sebab sibuk sangat tu, kurang rehat.

11:18 AM  
Blogger Noushy Syah said...

aiyakk..afasal lemah leus tak bermaya nih? eRRRR minumlah tea formula Dr Azimuth yg ade MR TONGKAT ALI ..ngehhhh

9:37 PM  
Blogger Ezad said...

titcaca
dah ok..terima kasih
sebab banyak t*ik cicak sebab ko bela cicak, cuba ko bela ikan ke.. katak ke.. sure la banyak t*ik depa tu.. keke

purpleheart
dah ok. kurang rehat le.

NS
yeah.. sudah diteguk kopi tenaga formula dr Azimuth. meletupp :)

9:45 PM  
Blogger famia said...

sekarang mmg musim hujan.
jaga-jaga cek salmah.

9:50 PM  
Blogger Ezad said...

famia
ye..tengah jaga cik salmah la ni. isk.. aku yg demam, aku lak jaga cik salmah. patutnya cik famia la jaga. eh.. cik salmah la jaga

10:14 PM  
Blogger famia said...

haha.
aku suroh cek salmah yg bejaga2.
bukan suroh ko jaga cek salmah.
aku pon jadi konpius ngn ayat sendiri.

9:58 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home