Saturday, October 27, 2007

Tutup Kedai

Bismillah....
Setelah melihat prestasi syarikat aku sejak kebelakangan ni, aku dapati ianya mengalami banyak kemerosotan. Ini disebabkan kos yang terpaksa aku tanggung terlalu banyak sedangkan perolehan yang aku dapat tidak seberapa. Maka, untuk mengelakkan syarikat aku mengalami kerugian, maka aku mengambil keputusan untuk menutup kedai dan menjalankan operasi perniagaan di rumah sahaja.
Kecewa? Memang la kecewa. Tapi nak buat lagu mana. Buat masa ni, belum rugi lagi. Jadi, sebelum rugi, lebih baik aku buat sesuatu.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Assalamu`alaikum.....
Sesungguhnya saya dah beberapa bulan tak menjenguk blog Ezad ni... tapi ntah macam mana hari ni hati saya tergerak untuk menaip ezadahmad.blogspot.com, Terkejut... sedih... bukan apa, tapi... kerana satu masa dulu saya mengikuti tulisan Ezad yang penuh dengan motivasi dan semangat tinggi... harapan saya satu hari nanti Ezad berjaya menjadi Usahawan yang hebat pada masa akan datang. Sedih juga kerana hari ini tulisan Ezad bermula dengan "TUTUP KEDAI"

Di mana silapnya?

7:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

ezad BOLEH!

9:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

apa pun aku doa semgoa bisnes ko cepat maju


bila nak bukak kedai pool? ;P

8:31 PM  
Blogger shafarina said...

Ishk Ezad, apasal jadi lagu ni? Tapi keputusan mesti dibuat jugak kan, utk elak rugi berlipat ganda.

Semoga terus sukses yerrr!

9:30 AM  
Blogger Ezad said...

jamalulail
terima kasih kerana mengikuti perkembangan. kedai ditutup adalah disebabkan kekurangan jualan untuk pemborongan. mungkin sebab terlalu fokus kepada freelance buat design yang agak banyak, maka sales pemborongan merosot. tapi saya tak akan bayar sewa kedai dan beli stok dengan duit freelance

skidg8
terima kasih

babe
terima kasih
kedai pool kat jasin tak laku.. kekeke.. kita org tak reti main

wan
terima kasih
sedang usahakan strategi baru. tapi kedai terpaksa dikorbankan

9:55 PM  
Blogger cepotet said...

hmm.. sabar eh awak. nak mulakan perniagaan memang camtu. abah erni dulu pun, teruk gak masa memula. wat kat umah pun ok, asalkan maju. insyaAllah..

12:11 PM  
Blogger Ezad said...

erni
terima kasih

10:25 PM  

Post a Comment

<< Home