Friday, March 21, 2008

Super Hero?

Bismillah
Aku dapat arahan dari babe supaya menyiapkan tag ini. Alahai...
Aku bab2 cerita dongeng ni aku kurang mahir sikit. Lagipun aku tak kenal pun super hero-super hero kat alam dongeng ni. Batman? Superman? Spiderman? Cicakman? Kluangman?...
Apa tuuuuuuuuuu???
1. Apa super power idaman anda?
Aku tak tamak macam Wonder Woman tu, aku cukup la ada 1 je. Aku nak power yang boleh menyelesaikan segala masalah rakyat dengan hanya petik jari je. Asal petik jari je dpt ilham, asal dpt ilham je petik jari. Cam tu la lebih kurang. So, PU13, undi la aku :D
2. Siapa superhero atau watak yang mempengaruhi pilihan itu?
Superezadman. Korang kenal? ahahahaha.. tak kenal sudah!!!
3. Kenapa atau untuk apa superpower itu yang anda pilih?
Untuk mendapat ilham laaaaa
4. Kelemahan superpower anda? Wajib ada
Tak glamer macam superhero amerika tu
5. Nama anda sebagai hero?
Superezadman II
6. Motto anda sebagai superhero?
Mari naik motokar abang jolok moto ye banggg
Sekian terima kasih

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ceh!

balik KL kita jolok lagi ye

11:54 PM  
Blogger Ezad said...

wonderwoman (siapa ni? :P)

ala... jom la kalau berani..

*aku takut2 berani je ni*

9:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

erkkkk... aku terkasima dengan motto kau la superezadman...

6:38 PM  
Blogger Ezad said...

wan

terkasima ka? terkasima tu apa? ulat bulu ke? atau terima kasih kah?

kekekeke

9:00 PM  

Post a Comment

<< Home