Tuesday, July 13, 2010

Pelatih Industri

Bismillah

Sejak hari Isni lalu, department kami menerima 2 orang pelatih industri. Kedua-duanya perempuan. Seorang dari institusi pendidikan awam Malaysia dan seorang lagi dari universiti di Jerman.

Yang dari Malaysia tu biasa-biasa aje, maklumlah, budak lagi.

Tapi yang dari Jerman tu, kufikirkan boleh la tunjuk skil dia kat kita orang, maklumlah.. sebelum ni kami digembar-gemburkan bahawa dia adalah seorang 'designer' yang hebat..

Tapi.. hampasss

1 kerja pulak aku nak ajar dia AutoCAD

Sampah betul....

4 Comments:

Anonymous mya said...

ko recycle la balik sampah tu

10:00 PM  
Blogger Ezad said...

mya
tu sampah masyarakat..

buat semak je.. hehe

10:11 PM  
Blogger Purpleheart said...

kira ko lg hebat la ek??

11:06 AM  
Blogger Ezad said...

tak kata cam tu pun.. heh

8:59 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home