Sunday, February 19, 2012

Ahad - Semua Orang Bekerja?

Bismillah...

Hari ni, aku ke pe jabat untuk meneruskan kerja-kerja aku yang terbengkalai semalam. Hari pameran dah semakin hampir, tapi barang-barang kami masih tak nampak rupa pun lagi.

Sedang aku tekun (tekun ke??) bekerja, seorang amoi datang ke workstation aku diiringi pak guard. Dia adalah jurujual! Boleh pulak dia jual kad kredit kat tempat aku tu. Entah apa yang dikelentong kat pak guard tu pun aku tak tau. Sibuk bercerita tentang produk nya. Aku terpaksa menolak, sebab aku tak der masa nak bersembang pasal kad kredit. Aku datang Muar nak siap kan kerja aku..

Hmmm.. Jurujual pun bekerja hari minggu. Ingat designer je yang kerja.. :)

2 Comments:

Blogger qanaah'ti said...

amoi tu comel..tu yg pak guard bg masuk

10:54 PM  
Blogger Ezad said...

qanaah'ti
tak comel pun

10:13 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home