Sunday, July 01, 2007

Mari Makan Buah

Bismillah
Hari ini, aku paparkan gambar buah-buahan. Actually, buah-buahan tu belum dirasmikan lagi, sebab masih peringkat awal. Baru nak masak. Tapi, walaupun baru peringkat awal, aku dah kena batuk dan sakit tekak sebab melantak rambutan. Durian aku tak makan. Tak best

So ini untuk tatapan umum sahaja. Tiada urusan jualbeli melalui blog untuk produk buah-buahan ini. Harap maklum





Buah Durian di atas mesin parut kelapa

Rambutan merah di atas pokok


Rambutan kuning juga di atas pokok (buah paling best)

8 Comments:

Blogger LaDySLeepLeSS said...

Hahahah.. buah rambutan... dua minggu lagi meriah la..

11:01 PM  
Blogger Purpleheart said...

Tak makan durian ke? isy, tak suka meh antar sini.

9:05 AM  
Blogger LediAgli said...

waw... sangat teringin nak makan durian.. tapi harga di masih mahal.. tunggu harga "durian runtuh" baru stat beli kot..

*baw satu umah

5:23 PM  
Blogger skidg8 said...

rambutan kuning = rambutan gading. ke, orang melaka panggil lain?

6:42 PM  
Blogger Ezad said...

ladysleepless
ye.. skang pun dah nak meriah dah ni. dua minggu lagi.. tinggal pokok le

purpleheart
tak makan durian la. busuk :D

lediagli
tunggu harga durian runtuh? skang ni dah runtuh le.. :)

skidg8
ha.. rambutan gading. sama la dgn rambutan kuning.. hehe

9:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

ezad

kau memang jahat
kau buat aku sedih
ko buat perut aku derita

waaaaaaaaaaa

aku kena pantang wei!!

12:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

dulu dah terlebih makan rambutan kot.. skang ni dah kureng dah.. ;)

6:48 PM  
Blogger Ezad said...

babe
ko pantang apesal?
baru bersalin ke? org baru bersalin tak leh makan buah ke?

achik
apesal dah kurang? dah boring mkn rambutan ke?

8:59 PM  

Post a Comment

<< Home