Friday, June 22, 2007

Handphone, Bateri Kereta Kini Monitor Pula

Bismillah..
Setelah handphone dan bateri kereta aku rosak minggu lepas, minggu ni aku telah menerima satu lagi kerosakan. Kali ni yang rosak adalah monitor PC aku. Adohai... berdenyut kepala aku bulan ni. Monitor aku tu tersadai untuk dua minggu. So ni, aku pinjam monitor taukey kedai PC. Kedai yang selalu aku pergi untuk sebarang perkhidmatan komputer. Dah kamceng dah. So ni dia bagi pinjam monitor dia sehingga monitor aku pulih.
Macam-macam hal la bulan ni...........

6 Comments:

Blogger Nadia & Babe said...

lepas ni apa pulak?

2:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

sabar ye:)

6:46 PM  
Blogger Ezad said...

babe
entahlah.. tunggu dan lihat

skidg8
sabarlah sabariah

10:13 PM  
Blogger Purpleheart said...

Dugaan sementara mendapat hasil yang lebih baik - hasil dari kesabaran.

4:11 PM  
Blogger Purpleheart said...

Pembetulan :
Dugaan sementara sebelum mendapat hasil yang lebih baik - hasil dari kesabaran.

4:12 PM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
insyaallah

10:38 PM  

Post a Comment

<< Home