Tuesday, July 14, 2009

Kerja Bertimbun

Bismillah

Kebelakangan ni, kerja aku bertimbun-timbun. Tak tau yang mana 1 nak buat dulu. Library cabinet aku dah kena reject. Kena design baru. Dalam pada masa yang sama, pejabat CEO kami di Bangsar buat ubahsuai, dia nak letak perabot syarikat kami. Jadi terpaksa la design. Dah siap design kena buat spesifikasi la pulak.

Spesifikasi untuk rekaan yang lepas banyak lagi tak siap. Kena kejar juga walaupun belum ada tempahan untuk rekaan tu. Tapi aku memang tak suka pun rekaan tu. Tak menarik. Heh.. Itu perabot pejabat.

Tadi ada meeting dengan penjual software Solid Edge. Software 3D. Tapi persembahannya tak menarik. Aku keluar awal. Tak minat nak dengar. Kerja aku banyak lagi tak siap.

Pening.. pening


...

Tahniah kepada Pas kerana mengekalkan kerusi DUN Manik Urai. Dahku jangkakan begitu. Kini masa untuk bekerja untuk rakyat!

3 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Isy isy isy sibuknye, tak pe la, aritu kan da merdeka, masa entry bos ko kena kuarantin tuu.. nama pun keje kan.. hehehehe..

2:50 PM  
Blogger Diary of my now said...

pening ek nak siapkan keje abg ezad~?? nah.. minyak cap kapak~!! selamat menjalankan tugas. teeheehee....

5:16 PM  
Blogger Ezad said...

purple
itu la pasal. kena bayar hutang

heh

manje
minyak cap kapak tak best. lagi pening dibuatnya

11:58 PM  

Post a Comment

<< Home