Wednesday, May 25, 2005

Hari Yang Sibuk

Hari nie, kerja sampai tak memang tangan. Lepas satu, satu hal yang lain timbul. Betul-betul penat hari nie. Tapi tak pressure lah. Sebab, bukan masalah besar pun. Ciput2 aje. Sebagai orang yang berkaliber (ehemm!!) senang je nak settle.
Seorang lagi datang interview. Kali nie, kaum tu. Boss suruh ambil gak. Biasa lah. 2 orang kakaknya kerja kat situ juga. Sebab budak yang interview kelmarin, aku dah tolak bulat-bulat. Dia tu langsung tak boleh buat. Budak tadi, OK la sikit. Tapi nak kena train jugak la tu. Tak pe la. Aku akan buktikan, aku boleh bagi ilmu kat dia orang jugak. Ingat aku cikai ke?
Sepatutnya hari nie ada seminar Uptrend. Tak gi. Penat la. Dia orang asyik call je. AKu tak angkat. SMS tak balas. ahaks...Lantak arrrr.....
Kay.. nite all

0 Comments:

Post a Comment

<< Home