Wednesday, May 18, 2005

Kerja Bagus

Hari nie, aku submit 3/3 panel bed aku. Alhamdulillah. Tak der banyak masalah. Drawing pass. Yang asngkut BOM & packing aje. Tu pun no hal la. Sikit je. Sekarang nie fokus 4/6 panel bed pulak. Rasanya besok bleh submit lah. Tu pun kalau tak kena gegar dik MAG. Ni item yang banyak menimbulkan masalah kat aku. 736. Aku berdoa agar ianya cepat masuk kontena. Tapi tadi pun dah timbul sikit masalah. Banyak polyfoam tak der. Adohaii... teruk aku besok nie.....
Pasal Anuar, hari nie VGM betul2 angin ngan dia. Senior bagitau, dia buat kesalahan yang sama walaupun boss dah remark. Alamak..!! masalah pulak mamat nie. Tapi betul, dia tak tanya. salah dia jugak. Tadi boss naik suara tadi ngan dia.
Dapat panggilan dari En Zull. Agent insurans aku. ekekekeke.. dah lama sangkut nih. Cam mana nak settle. So, aku decide nak ambik 1 aje. Sebelum nie ada 2.
Apa lagi hari nie??.. hmmmmm..... tak der dah kot. Perut lapar nie..ehehehehehe

Chow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home