Saturday, May 21, 2005

Sabtu Yang Best

Hari nie, kerja macam biasa lah. Half day. Hari nie, suruh VGM approved side rail. Dah settle. Hari nie, aku memulakan project sleigh bed aku. Rasa tak der masalah kot. Memula tadi ada gak masalah. Tak tau, berapa lunag dia pakai. Tanya VGM, dia kata ikut standard.. OK.. clear. Nanti aku buat ler.

Tadi juga, problem timbul untuk side rail 736 aku. Sah!! Ianya melibatkan semua side rail aku.. alaa...!! big trouble nih. Kena potong manually polyfoam tu. Carton aku tak jamin, ok ke tak. Rasa cam tak ok je..:-(

Anuar tak datang. Rasanya, mamat tu dah cabut lah. Aku rasa la. Tapi tunggu Isnin. Kalau tak ada jugak, confirm la tu. Tak taha pressure.. Bengang betul aku la. Kerja dia terbengkalai, sure aku yang kena buat tu!!

Ketika nie tengah berlangsung konsert AF3... hmmm.. demam lagi la rakyat Malaysia nie. Entah apa2 ntah. Tak menarik langsung. Malas aku nak layan budak2 yang perasan nak jadi penyanyi tuh. Macam AF 1 & AF 2.. tak jadik apa pun. Glamor tu kejap je.. setahun dua lesap la tu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home