Monday, July 11, 2005

Ular Yang Menyusur Akar

Assalamualaikum...
Hari nie, aku banyak menghabiskan masa mengajar si Nicky. Dari AutoCAD sehinggalah nak buat working drawing. Siap suruh color lagi. Tak paham jugak tak tau lah. Dah dekat sebulan dah dia buat desk mirror tu. Tak siap-siap jugak. Dah siap tapi salah (kira tak siap la tu kan). Rasa macam nak terminate je mamat tu. Cari orang lain.
Dalam pada masa yang sama, sebua item untuk Everett Group aku dah siapkan. Sekali ngan mirrornya. Mulai besok, aku start buat Thomas Group. Item nie masalah sket. Sample salah, drawing pulak dia org bagi dalam format PDF, puas aku putar scalerules tadi. Nak cari skala yang betul. Hampeh, confirm drawing tu dia pakai free scale.
Monitor aku tak ambil lagi. Tension tol la. Ingat nak ambik hari Sabtu hari tu. Tapi disebabkan kemalasan melanda. Aku tak buat. Sekarang, sapa yang menyesal?? Aku jugak!!
Besok aku dok sorang2 kat office. Sebab, senior, Zila & Nicky ada seminar. Turn aku 26hb nanti. Hmm.. . Ape nak buat besok ek??? Ngular??
Fikirkannn....................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home