Sunday, October 08, 2006

Hari Minggu

Assalamualaikum...
Bertemu kembali. Hari ni, aku dah beli digital camera. Muahaha.. sakan giler.. Ingat nak pakai credit card. Tapi kedai tu tak accept kad lak (maklum la.. kedai kampung je..). Terpaksa la aku bayar cash (& carry). Nasib baik ada cash. Tak mahal & tak canggih mana pun. Sekadar boleh guna untuk keperluan sendiri. Brand Kodak, harganya RM399.00. OK la... kan??
Sepanjang hari ni, aku menghadap PC. Buat kerja untuk KTE sikit. Sambil baca manual digital camera aku tu. Praktikalnya, aku ambil gambar rumah aku, kucing aku, tv aku.. kekeke.. then delete. Cuma aku ada masalah 1 je. Aku tak tau cam mana nak ambil gambar digital camera aku sendiri tu... Gambar lain boleh ambil, gambar digital camera sendiri tak leh ambik.. heran aku.. muahahaha...
Petang sikit aku gi pasar ramadhan. Aku terlupa buat 1 perkara. Sepatutnya aku jumpa member aku, nak renew lesen perniagaan. Expired 16hb nie.. hehehe.. luper la bro. Sorry aaah..

Infor Tarawikh
Malam 16
Allah swt tuliskan baginya terlepas daripada neraka dan dimasukkan ke dalam syurga.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

heheh ambil gambar cam guna camera yg sama mmg tidak akan boleh, caranya cari je kat google brand yg camera kau beli tu..

11:12 PM  
Blogger Ezad said...

tak best la cam tu..
tgh cari cara..cam ne nak ambik gamba kamera tu pakai kamera yang sama gak.. haaa.. ada idea?
fikir2kan lah....
fikir dari luar kotak pemikiran.. hehehehehe

9:52 PM  

Post a Comment

<< Home