Friday, October 13, 2006

Hari Ni.. Letih Juga

Hari ni pun aku letih, pendek kata sepanjang Ramadhan ni aku letih la.. hehehe
Masa khatib baca khutbah jumaat, aku dah terhangguk-hangguk, ape ntah tok khatib tu cakap aku pun tak tau.
Masa tatarikh pun cam tu gak. Tapi tadi nyaris tak jadik kes.. kain pelekat aku rasa cam nak terlondeh je time solat tadi. dah la mata lelap.. kui..kui..kui....
Besok co aku kerja. Patutnya cuti untuk birthday TYT. Tapi co aku ganti untuk hari Isnin minggu raya nanti. So nanti, time raya tu, kita org direct la cuti sampai hujung tahun.. eh.. sampai hari khamis jeee..
Aku bawak balik kerja office hari ni. Tak larat nak buat time siang tadi. Tapi sebab dah terlanjur cakap kat boss nak submit esok, maka terpaksala aku gagahkan jga. Siapkannya hari ni juga.
Lelain tak der la...
Hmm.. 2-3 ahri ni dapat beberapa keping kad raya, baru aku terperasan, ramadan dah nak hujung2 ni... huhuhuhu.. kad raya pun tal beli lagi ni... adoihai..
banyak nya benda nak buat......
Info Tarawikh
Malam 21
Allah binakan sebuag istana daalam syurga daripada nur

0 Comments:

Post a Comment

<< Home