Tuesday, December 19, 2006

Dah Jadi WDC

Bismillah..
Alhamdulillah, kini perniagaan aku makin berkembang. Aku dah jadi Wholesale Distribution Center EDI untuk daerah Jasin.
Dah beli barang dengan harga WDC. Aku ada beli bangle dan gelang kristal. Bangle aku dah sold out. Alhamdulillah...
Tengah susun strategi untuk lantik seramai mungkin golongan sahabat. Sahabat ni merupakan orang yang akan bantu aku jual produk2 Dr Azimuth. Dia orang akan dapat harga Sahabat lah. Dan jual pada harga runcit. Setakat ni baru sorang je aku lantik jadi Sahabat. Target aku dalam 200 orang aku nak lantik. Mudah-mudahan berjaya:)
So, kepada pembaca blog, berminat tak jadi Sahabat aku? hehehe..

2 Comments:

Blogger hayad said...

boleh tak buat satu entry cerita psl bisnes awak ni. Mcm menarik..tp saya tak phm ape pun. Xplen plz :) harap tak menyusahkan :p

2:15 PM  
Blogger Ezad said...

hayad boleh baca entry kat http://kesidangteguh.blogspot.com/

boleh mulakan bisnes bila-bila aje:)

10:00 PM  

Post a Comment

<< Home