Sunday, December 10, 2006

Sebuah Buku

Bismillah...

Semalam, ketika menunggu kak Sarina di depan kedainya di Peringgit, aku singgah kat kedai buku, selang beberapa lot dari kedainya. Aku tertarik dengan buku ini.

Aku pun belilah.

Aku tertarik dengan banyak topik yang terkandung di dalamnya. Boleh dikatakan semua topik sangat berguna untuk aku yang sedang berusaha menggunakan internet sebagai sebahagian daripada strategi perniagaan aku.

Kepada pembaca yang ingin mengetahui tentang pernaiagaan aku, sila lawati laman web Kesidang Teguh Enterprise. Laman ni aku dah bina lebih kurang setahun yang lalu.
Buat masa ni, ini je la yang termampu.
Tapi selepas membaca buku yang aku beli ni, aku dapat banyak idea bagaimana untuk menjadikan internet sebagai salah 1 saluran pasaran aku.
Aku tengah bangunkan blog untuk Kesidang Teguh Enterprise. Masih diperingkat percubaan. So tak yah la nak tunjukkan kat korang dulu yer...:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home