Monday, November 27, 2006

Hari Yang Lemau

Bismillah..
Haa.. ingat biskut merry je lemau? Aku pun lemau gak hari ni. Sampai office, aku kena fikirkan Assembly Instruction untuk loft bed aku. Ni dah round 3 dah. Buyer reject A.I aku. Rasa cam nak bakar je loft bed tu. Nyesal aku buat!! Letih la pak ngah naaakkkk....
Sambil buat A.I, kepala aku tersengguk2. Apesal ek? Malam tadi aku tido kol 12. Siang tu dah busy giler. Badan aku letih. Tetapi, beberapa panggilan dari pihak2 tertentu untuk business, membuatkan aku bersemangat. Huh!! La ni nak cakap pasal bisness je. Cakap pasal drawing letih dah. Sekarang cakap pasal stok, pasal modal, pasal market.. huhuhu.. takat autoCAD ni, letih la pak ngah naaakkk..
Apa masalah A.I ko inche Ezad?
Banyaknya masalah. Hardware dah bertindih-tindih. Perspective dah terbalik, insruction pun dah tunggang terbalik. huhuhu.. boleh migrane aku dibuatnya. Masa buat perspective, kepala aku dah pusing2 dah.. tak tau ape yang aku buat sebenarnya..
Huh.. jual minyak kepala dara lagi best la canggini...:)
Moh arr tido.. huja dah rintik2 ni.. nak taarik toto lah

10 Comments:

Blogger Noushy Syah said...

AIyakkk...nak tido pun main toto?? Nanti mimpi berlawan tau, x beshnyaaaa...

6:41 AM  
Blogger hayad said...

haha,saya pun suka tido dlm ujan tarik toto :p

1:43 PM  
Blogger Ezad said...

noushy.. main toto? apa tu? toto tu selimut tebal lah.

10:25 PM  
Blogger Ezad said...

hayad.. ye ke? moh arr kita tido dlm selimut toto.. eh??!

10:26 PM  
Blogger hayad said...

ehhh? mn boleh! hahaha.

noushy ni tak tau ke toto tu ape? comforter tau tak noushy?

toto=comforter :p

10:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

camner boleh salah sangka maksud toto nie...??

2:11 PM  
Blogger Noushy Syah said...

toto tu comforter?? bukan ke yg main number tu toto adui arr...anyway I guess I dunno as I neva seen it over here...thanks guys!! new info for me..

4:10 AM  
Blogger Noushy Syah said...

I mean we do have comforter but neva knew it's also known as "toto"..sigh*

4:11 AM  
Blogger Noushy Syah said...

aarin, Noushy xtau that comforter tu ezad panggil toto...:)

4:13 AM  
Blogger Ezad said...

noushy.. jgn main nombor ekor. haram:)main ekor tak pe la.

3:12 PM  

Post a Comment

<< Home