Wednesday, November 15, 2006

Cokelat Durian

Assalamualaikum
Pernah makan cokelat durian?
Aku sebenarnya tak suka durian. Bukan dari azali la aku tak suka buah ni, tapi sejak termakan durian busuk masa zaman sekolah menengah, sampai sekarang aku tak usik buah tu. Jangan kata makan, bau pun aku tak suka. Dah la tu, segala waris-warisan buah ni pun aku tak makan. Ini termasuklah tempoyaknya, dodolnya dan juga buburnya.
Tapi, tadi aku dah termakan benda ni. Bukan buah, bukan tempoyak, bukan dodol bukan juga buburnya. Tapi... cokelatnya. Isk.. hari ni baru aku tau ada cokelat durian. Aku tak tau pada mulanya. Family aku hidang cokelat depan tv, aku pun amik la sebutir, terus telan. Dan aku terasa benda yang kali terakhir aku makan lebih kurang 15 tahun nan lalu... isk... Akak aku explain la.. itu lah cokelat durian. Nak keluarkan balik dari mulut, nampak sangat la aku ni kuang ajaQ. Sudahnya, telan je laaaa.. eeeee
wakakaka.. sampai la ni aku masih terasa baunya.. isk... dah la batuk2 la pulak. Sejuk2 ni, kalau berlingkar dalam selimut, best kan?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home