Sunday, October 29, 2006

Nak Ucapkan Terima Kasih


Bismillah...

Ni sepatutnya jadi entry semalam. Tapi disebabkan ketiadaan digital camera (adik aku angkut gi Kelantan), makanya terpaksa di post-pone ke hari ni...
Hari ni semalam la!! aku dapat baju ni dari abg Lan & kak Yatie. Dia orang datang rumah semalam. Bawa mak kak Yatie skali.
Saya nak wish terima kasih banyak2 sebab sudi datang. Tahun depan datang lagi la ye. Tapinya sebelum memandu, make sure kereta dalam keadaan baik dan sempurna. kekekeke... Apa2 pun terima kasih, ampun dan maaf dipinta sempena Syawal ni

T-shirt ni, abang Lan beli masa dia gi Australia hari tu (huhu.. wa promote lu bro, bak la t-shirt 1 lagi). Terima kasih. Tapi masa pakai gi jalan-jalan raya tadi, rasa cam sempit sket. Tak tau la kot2 dah gemuk ke sejak 1 Syawal ari tuh. Apa2 hal pun, terima kasih sekali lagi. Lupakan apa yang berlaku semalam, kelmarin dan masa2 yang lalu (yang tak best je la, yang best2 simpan bebaik tau)
Nak cerita pasal hadiah2 dari oversea ke? hmm... next entry la. Buat masa ni aku ada beberapa perkara nak kena buat. Sok dah kerja.. huhuh.. rasa cam boring la pulak nak gi kerja besok. Rasa cam nak cuti je lagi. Tapi tak per.. sok petang boleh ular2.. huhuhuhu..
Sejak semalam, time aku nak publish post, tertera there were errors. Banyak kali aku click kat button bawahnya tu. Sudahnya, aku sign out. Pas tu, sign in balik.. baru boleh, tapi puas jugak la mengklik. Apesal ek???

5 Comments:

Blogger Arena said...

Memang blogger giler2 sehari dua ni.. hari ni ok dah.. Selamat hari Raya!

10:19 AM  
Blogger Noushy Syah said...

ezad..memang semalam blogspot ada masaalah publishing..nshy pun camtu, asyik2 error ..hikss..biasalah benda ciptaan maknusia mana ade yang perfect!! BTW aikkk..br seminggu raya baju dah xmuat ke..tehehhhehe...

2:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

ambuihh siap publish lagi tu..musti amat berharap orang yang bagi tishirt tu lalu lalang kat blog dia..hahak..

t-shirt tu may b mengurus kot.. bukannya pertambahan ukur lilit kamu.. wakakka

8:50 PM  
Blogger Ezad said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:58 PM  
Blogger Ezad said...

lediagli..mana tau ni? terujanya.. mana tau ni? cakap la.. mana tau ni??

9:47 PM  

Post a Comment

<< Home