Friday, October 20, 2006

Kerja Half Day

6.22pm

Buat masa ni aku tengah tunggu waktu berbuka. Hari ni aku kerja half day. Sesaje ambik cuti. Nak urusakan serba sikit pasal bil2 kat rumah ni. Maklum la, cuti panjang.

Lepas bayar semua2 tu, aku gi basuh kereta aku yang dah bertompok2 tu. Nak raya ni kan, kekeke.. kena la bersih2 sikit.

Petang sikit aku gi pasar ramadhan. Beli uadah berbuka. Hari ni aku beli banyak gak la. Ada murtabak (wajib nih!!!), sup ekor, air mata kucing & 1 lagi kuih apa yer.... kuih pelita kot? yang daun pisang lipat pat segi tuh? eh.. daun pisang ke? nanti aku check balik la.. muahahaha..

626pm

Perut makin kritikal ni. Lotih bona rasanya. (macam kerja angkat batu..)

Karang2 la sambung (tak sambung pun.....21.10.2006 - 6.36am)

Info Tarawikh
Malam 28
Allah swt mengurniakan kepadanya 1000 darjat di akhirat

0 Comments:

Post a Comment

<< Home