Thursday, October 19, 2006

PC oh PC

Bismillah....
PC aku buat hal lagi. Virus apekebendantah menyerang seluruh jasadnya. Akibatnya. PC aku mendom tak tentu hala 2 hari lepas. Semalam bawak gi klinik. kena tahan wad semlm.. masuk air, masuk darah.. kui..kui..kui... Badan dah uzur, maklum la, dah tahap warga emas. Macam tu la. Harap2 dia panjang umur lagi. Lepas tarawikh tadi aku gi klinik tu, ambik balik pc aku nih. Alhamdulillah. Setelah connect internet.. dah boleh dah. huhuhuhu.. Nasib baik aku dah pandai add streamyx ni. Kalau tak kenalah acall help desk dia org tuh. Berbalik balik pada pc aku, power laju la pulak. Apa doctor tu bagi yer? Tongkat ali kot... power root semacam je nih...
Ape2 hal pun, aku berjanji, aku akan berhati2 ketika menggunakan internet.. (huh!! pi rah mabok!!!)
Layan tido lagi best la... sok last keje sebelum aidlifitri menjelang tiba. Tadi dapat gaji beserta angpau dari company. kui..kui..kui.. raya tahun ni nak lepak mana ek?? genting ke... langkawi... hmmm... lepak kat rumah je lah...

Info Tarawikh

Malam 27
Allah kurniakan ketangkasan melintas atas titian siratulmustaqim seperti kilat menyambar

Malam 26
Allah kurniakan pahala seumpama 40 tahun ibadat

0 Comments:

Post a Comment

<< Home