Sunday, October 15, 2006

Hari Ahad Yang Mendom

huhuh.. hari ni, aku buat beberapa panggilan kepada taukey kedai servis kereta tu (William). Tanya pasal tiup kereta aku dah ada ke lom
Kol 12
E : Boss.. semlm saya yang mau tiup kereta. tangki bocor. Dah ada ke lom?
W : Saya belum pergi ambil barang.
Kol 2
E : Boss, apa cerita? Dah ada?
W : On the way ke sana. Boleh datang kedai dalam masa 45 minit
Kol 2.35
W : Bang eh? Itu tiup, dia ada untuk rusa saja. Tak ngam dengan kancil
E : Habis macam mana?
W : Besok saya dapatkan. Nanti petang besok boleh datang.
E : Lambat ke nak buat nanti?
W : Kejap aje. Nanti petang besok saya buat sampai siap
E : OK lah
(itulah perbualan aku dengan encik kedai taukey tu, lebih kurang la...)
Natijah dari kejadian itu?
Aku tak jalan2 hari ni. Hasrat di hati nak jumpa member kat Air Molek, nak bagi lesen perniagaan. Tapi terpaksa dibatalkan sebab nak save minyak petrol. Di samping tu, ingat nak gi town gak. Potong rambut ke.. cuci kereta ke... nak raya ni kan?? Tapi semua terpaksa dibatalkan.
Lepas tarawikh, aku belek2 kad raya. Nak bagi semua client yang beli barang ngan aku. hehehe.. hubungan dengan perlanggan perlu dijaga:) Takat cop & sain je. Tak der apa2 karangan pun. Bukannya nak bagi kat buah pinang (eh.. buah hati lah).
Hari ni mak aku buat kuih som-som untuk berbuka puasa. Sedaaapppp. Aku makan sampai habis (habis sepiring la, bukan habiskan semua tu..). Memang feveret aku makan kuih som-som time puasa:)
Lelain tak dak la...
Info Tarawikh
Malam 23
Allah binakan untuknya sebuah bandar di dalam Syurga dari nur

0 Comments:

Post a Comment

<< Home