Saturday, November 04, 2006

Hari Yang Demam

Bismillah...

Aku demam. Sejak semalam penyakit ni mengulit tubuhku. uhuk.. sesekali batuk tersembur keluar.

aku yang tergolek dog cat
Namun, aku tetap gi kerja. Hari ni, aku duduk kat workshop je. Sebab aku nak packing sample. Semuanya beres tepat jam 12. Kol 1210 terus cabut. Ingat nak gi Batu Berendam (nak berendam ke? tak lah.. nak beli kuih badak berendam:P) Tak jadik lah. Cancel appointment. Besok la aku gi. Tapi aku rasa, aku jadi orang sewel kot. Berbaju panas kat tempat yang bahang. hahaha.. berpeluh gak la kat dalam tu tadi. Oh.. aku tengok muka boss aku pucat je... Aku tanya apesal, dengan selamba kuda je dia jawab.. demam... hahahahaha.. sah2 dia dapat virus tu dari aku semalam.. kui..kui..kui.. Nak mintak approval cuti minggu depan pun tak jadi.. huhuhu..

Lagi? Hujan la. Badan aku jadi tak selesa. Kejap hujan, kejap panas menyebabkan badan aku kejap OK, kejap KO.

Haa.. aku nak komen sikit pasal enty aku ari tu..

Si Dia Kembali & Ingin Mendampingiku Semula

Gara-gara entry ini, aku telah disiasat oleh seseorang. Dengan kata lain, entry ini telah disalahfahamkan atau disalahertikan

Sebenarnya, tiada 'seseorang' pun yang called pasal nak 'rujuk'. Yang panggil tu adalah selesema. Sebelum kita dapat selesema (sebenarnya, selsema ke.. selesema? ke.. salesmen??.. DBP tolong jawab) kita akan mengalami sakit tekak, hidung berair.. kan?? Tu kira 'panggilan' la tu. Sebenarnya ada ayat2 lagi aku nak tulis sebelum aku cakap pasal selesema tu. Tapi disebabkan ketidaklaratan tubuh badan, maka aku pun sort cut la. Maka ceritanya telah jadi lain. huhuhu.. puas la aku jawab soalan2 tadi. Tapi, nasib baik suara aku lebih garau daripada biasa, makanya apa buktilah kan???

6 Comments:

Blogger Noushy Syah said...

Ishhh..xfaham arrr..direct to the point, maklumlah bahasa saya baru nak mantap, hide and seek camni gerenti x faham..

12:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

haha...tue la bro, jgn bermain dgn kata2 nie...kan dah ramai yg salah paham
pape pon, get well soon k! nak cepat baik senang jer, minum air ais & mkn eskrim ;), x yah mkn obat
saye kalo demam memang x mkn ubat, biar jer....

11:56 AM  
Blogger Ezad said...

ada lagi yg noushy tak paham ke?

5:08 PM  
Blogger Ezad said...

nas.. ye..ye.. lepas ni, saya takkan bermain dgn kata2. sebaliknya akan main dgn kucing je.. kekeke
uik.. takkan makan ais krim ngan air ais je, asam jeruk, keropok tak yah makan ke? kan sedap tuuuu:P

5:09 PM  
Blogger ~inilah saya~ said...

Smoga cepat sembuh. Pastu bleh sambung tulis blog lagi yer.

11:31 PM  
Blogger Noushy Syah said...

NOushy mmg lemah bahasa sikit..:)But do not underestimate me, tehehhhhehehe..

6:14 AM  

Post a Comment

<< Home