Tuesday, December 19, 2006

Hari Yang Hujan Berpanjangan

Bismillah...
Sejak semalam, hujan turun tanpa henti. Beberapa tempat kat kampung aku dinaiki air. Ala.. tak der la banjir kilat. Takat air bertakung je.
Ni pun masih hujan lagi. Kawasan belakang rumah aku pun dah ditakungi air. Alhamdulillah. Tak der apa-apa yang merosakkan.
Masa kat office, badan lemau. Rasa macam nak tidur je. Eh tak, yang sebetulnya, rasa macam nak balik rumah aje. Tidur kat rumah lagi best. Boleh berlengkar ngan toto, tak gitu?
Sales untuk company aku (company aku, bukan company tempat aku kerja, tau) semakin meningkat. Semalam ada ambik order teh misai kucing. Hari ni pun ada. Tapi sample pack je la. OK la tu kan? Mereka pertama kali mencuba. Di samping tu, ada orang nak tengok gelang kristal lagi. Hmm... baik juga sales ni:)
Bt the way, tadi aku dah print resign letter kat office. Dalam minggu ni kot aku nak bagi. Hari Khamis nak cuti. Ada seminar kat Seri Negeri. Peluang buat Car Boot Sales ni, kan???
Nak berniaga lah!!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

company ada untung ka? buleh la belanja nooooooo....muahahahhahaa...bayar yuran superhero tu...

8:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

wahh bes lansong... bisness.. fuhh sangat admire... aku pon ada gak cita2 nak wat printing resignation letter.. hehekk.. btw, join tak nanti?

9:50 PM  
Blogger Ezad said...

titicaca.. company kalau tak untung, lebih baik gulung carpet je. tu pun kalau mampu beli carpet la, tak mampu kalu, gulung kaki seluar je laa.. muahahaha.. yuran?? apesal plaaakk? sebagai ketua keamanan, yuran akan dibayarkan oleh ahli2 biasa kan??

lediagli.. tak jadik arr.. doplopat ada hal kat kampung ni. maklum la, orang kampung yang tak ensem, mana bleh lepak kat klcc tu.. gayat nanti ooooooooo..
moh arr bisness, bes pe suruh org kuarkan duit dr poket dia org.. ekkeke... cam penyamun tuuuuu

1:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ezad..Jasin kat mana..??

4:45 PM  

Post a Comment

<< Home