Monday, October 27, 2008

Edisi Khas Walimatul Urus - Episod 2

Bismillah

Ahamdulillah... Majlis telah selamat disempurnakan.

Jumaat - 24102008
Aku telah sempurnakan peranan sebagai wali adik aku. Mula-mula rasa cuak jugalah, sehingga terfikir juga untuk melantik wali hakim. Tapi memandangkan keluarga aku tak besar mana, maka aku harus ambil peluang ini. Makanya dengan kekuatan yang ada, aku nikahkan sendiri adik aku tu. Pada lafaz pertama, pengantin lelaki terkucil, tapi lafaz kedua selamat. :)

Sabtu - 25102008
Majlis persandingan. Kerja-kerja memunggah barang-barang memasak sehinggalah kerja-kerja menghidang. Memang best. ahaha... lepas tu aku bersiap-siap nak sambut tetamu. Sessi salam-kaut bermula jam 11 pagi. Masyuk.. boleh buat rumah batu nih.. ahaha..

Ahad - 26102008
Majlis persandingan di rumah lelaki. Kami bertolak jam 12, sampai di Palong Timur lebih kurang jam 1.30 petang. Meriah juga lah... :)


Selamat Pengantin Baru


9 Comments:

Blogger achik said...

selamat pengantin baru utk adik en ezad.. :)

2:34 PM  
Blogger Purpleheart said...

Alhamdulillah, abang contoh..

Pasni abang pulak la ya, amiin..

4:06 PM  
Blogger Ezad said...

achik
terima kasih

purple
insyaallah

9:55 PM  
Blogger LediAgli said...

ada adek lelaki tak? hehehehe

10:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

tahniah, besar jasa dan amanah tu

4:19 PM  
Blogger DeeN said...

Salam,
Selamat Pengantin Baru utk Ezad..eh adik.
Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Berkat. Berkat.

:]

6:43 PM  
Blogger Ezad said...

ledi
abg dia ada ni
ehehe

etomyam
apa bleh buat. dah tanggungjawab

deen
salam
terima kasih

9:56 PM  
Blogger kuIna said...

selamt dah si adik

si abang???????? nak buat ucapan advance !

4:44 PM  
Blogger Ezad said...

kuina
abg lom dpt seru lagi

9:37 PM  

Post a Comment

<< Home