Sunday, September 14, 2008

Semalam 31, Hari Ini 32

Bismillah..
Hari ini usia aku meningkat lagi. Sudah 32. Alhamdulillah. Dah 32 tahun aku tengok dunia ni. Macam-macam peristiwa yang telah dilihat dan dilalui. Suka dan duka silih berganti.
Semoga diusia senja 32 ini, hidup aku akan lebih bermakna. Syukur dengan segala nikmat yang ada.
Walauapapun, raya tinggal lagi 16 hari :)

12 Comments:

Blogger achik said...

selamat ulangtahun kelahiran.. semoga panjang umur murah rezeki.. :)

5:41 PM  
Blogger Yatie said...

Happy Birthday ... semoga amal ibadah bertambah seiring dengan usia .. Amin.

6:33 PM  
Blogger emmacommey said...

wahhhhhhhhhh.......salam keputraan wahai saudara ezad........

doaku...

moga umur ini lebih matng ddr sebelumnya...

moga umur ini lebih deberkati...

moga umur ini lebih banyak rezeki yang singgah...

moga umur ini lebih berjaya...

dan..

moga umur ini sempat bertambah sehingga terhenti apabila sampai saatnya...

9:20 PM  
Blogger cepotet said...

hepi besday! :)

11:43 PM  
Blogger famia said...

lupee..
birthday ko same ngn ida.
hah selamat hari kejadian. semoge panjang umo murah rezki. semoge dipemudahkan segala urusan. semoge bahagia dunia akhirat.

6:07 AM  
Blogger Ezad said...

achik
terima kasih. semoga doa itu sampai kepada semua org termasuk diri achik:)

yatie
terima kasih. semoga doa itu sampai kepada semua org termasuk diri yatie:)

emma
terima kasih. semoga doa itu sampai kepada semua org termasuk diri emma:)
kena juga beranggapan bahawa inilah usia terakhir kita.. :)

cepotet
terima kasih.. :)

famia
terima kasih. semoga doa itu sampai kepada semua org termasuk diri famia:)

happy birthday to ida too :)

6:40 AM  
Blogger Purpleheart said...

Selamat hari lahir yang 32.. semoga terus sukses selalu dalam menghadapi kehidupan yang semakin kalut ini.

Selamat mencari damai abadi..

8:28 AM  
Blogger LediAgli said...

Phewitt.. happy belated birthday bro... tak sempat nak menjengah daa...

9:35 AM  
Blogger manje said...

salam

hepi belated besday... :)

> kite da lulus ujian memandu dah sblm pose ritu... hehe

2:27 PM  
Blogger Ezad said...

purple
teruma kasih

ledi
happy birthday to you too

manja
waa.. dah boleh la bawak kereta canggini..

usaha pasti jaya

10:24 PM  
Blogger Ted said...

salam bro, lama tak singgah sini..selamat hari lahir ke 32, bila nak menamatkan zaman bujang?takkan nak tunggu ted kot?hehe..

aniway, selamat berpuasa dan menyambut hari raya k?

10:09 PM  
Blogger Ezad said...

ha la.. tunggu ted kata nak masuk meminang.. tak der pun.. :P

10:29 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home