Sunday, October 05, 2008

Telah Tamat Hari Raya - Kembali Bekerja

Bismillah...
Setelah bercuti sakan sempena hari raya Aidilfitri, maka esok adalah hari untuk kembali bekerja. Melalui rutin seperti biasa. Aku percaya, ramai akan mula bekerja esok.
Makanya,

SELAMAT BEKERJA SEMULA

8 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Yalah, dah keje dah ni. Udah2 la tu raya..

7:48 AM  
Blogger aNIe said...

Salam Ezad...akak ni surirumahtangga...24 bekerja...raya pun tak cuti tau...hehehhe

3:19 PM  
Blogger hayad said...

tak bestnye keje...hehehe

weh, nak beli la almari tu. tak kan nk free kot :p

6:02 PM  
Blogger Ezad said...

purple
haa... memandangkan wang sudah habis, marilah kita bekerja:)

anie
salam... isk.. mana ada kerja 24 jam.. takkan tak tido kott.. klentong yee.. :D

hayad
tak bestnya dah habis raya.. ehehe

buat masa ni almari tu belum dikeluarkan lagi. masih banyak proses yg perlu dilakukan :)

11:04 PM  
Blogger kuIna Jentayutiara said...

slamat perah otak semula

3:48 PM  
Blogger Ted said...

selamat bekerja bro..nape tak datang umah i.hehehe..balik kampung?

12:14 PM  
Blogger Ezad said...

kuina
penat tau perah otak nih

ted
err.. tak ada jemputan rasmi pun:P
nak balik kg mana lak? dah memang dok kg pun

9:58 PM  
Blogger LediAgli said...

eh.. mana ada kerja.. ko sorang je

11:23 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home