Monday, October 13, 2008

Sari Berita Penting - Edisi Melaka

Bismillah...
Politik
Keinginan Ketua Menteri bertanding bagi jawatan Timbalan Presiden dilihat sebagai tidak kena masa. Beliau yang baru sepenggal memegang jawatan Naib Presiden sebenarnya masih junior jika dibandingkan dengan Muhyiddin. Jika kalah (sudah pasti kalah), beliau mungkin hanya akan menjadi ahli majlis tertinggi, lebih rendah dari jawatannya sekarang (itupun jika dilantik - sudah semestinya dilantik sebab semua pengerusi perhubungan akan dilantik ke MT). Maka bukankah ini menyebabkan beliau kerugian? Muhyiddin dilihat calon sesuai untuk jawatan Timbalan Presiden yang akan berganding dengan Najib.
Hiburan
Datuk Sharukh Khan? Apa kejadahnya? Tak der sebab dia perlu diberi pingat itu. Setakat berlakon sekejap dibeberapa kawasan di Melaka ni, apa la sangat. Tolong betulkan fakta aku ni. Dia sekadar berlakon, sudah pastilah pemilihan lokasi bergantung kepada kehendak pengarah atau penerbit. Dan kalau diikutkan, pengarah/penerbit filem tu la yang patut dpt pingat (tu pun kalau kemaruk sangat filem hindustan la). Banyak lagi artis yang layak diberi anugerah. Kenapa dia?
Ekonomi
Minyak nak turun lagi?
ekekekeke...............

8 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Ntahla, setakat berlakon kat kawasan tu bleh la pulak dapat gelaran dato? Macamla dah tak ada orang kat negara ni nak bagi lagi. dari bagi kat SRK baik bagi kat ko kan?

8:22 AM  
Blogger LediAgli said...

aku rase, pakcik yang bagi dato kat srk tu.. teringin nak berlakon

9:07 AM  
Blogger famia said...

ahkahkakhs..
kesian org melaka.
bengang tak sudah.

10:25 AM  
Blogger Ezad said...

purple
ha ah.. betul gak tu. apa sgt la jasa hero hindustan tu...

ledi
ahaha.. ada harapan kalah pertandingan.. kekeke

famia
apa bleh buat. prg melaka banyak berfikir gitu...

9:42 PM  
Blogger Yatie said...

nak menyebut datuk pun tergeliat lidah .. apatah lagi nak bawak gelaran tuh ke mana2 .. senyum aje laa:p

2:25 AM  
Blogger Ted said...

org len berlakon x glemer, x sampai luar negara...ok ape dapat.hehe

setakat datuk tu tak yah la kecoh2..bayar je 20 k,dapatla.hahaha

api-apikan sket

8:09 AM  
Blogger kuIna Jentayutiara said...

ezad ko bila nak bertanding... lepas bertanding nanti tentu dpt DATUK!

3:38 PM  
Blogger Ezad said...

yatie
senyum terpaksa

ted
wah.. batu api nih

kuina
tu la pasal. org sendiri nak dpt title kena berebut, org luar senang2 je...

9:29 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home