Sunday, December 14, 2008

Kerja?

Bismillah..

Hari ni, aku kerja lagi. Dua minggu berturut-turut aku kerja pada hari minggu. Sampai petang pulak tu.

Minggu lepas, aku kerja sebab nak packing perabot-perabot untuk pameran di Jerman tu. Hari ini aku kerja sebab nak siapkan perabot yang hendak diambil gambar untuk buat katalog, masih perabot untuk pameran di Jerman, tapi ada penambahan warna. Maka nanti pelanggan boleh la buat pilihan, warna apa yang dia hendak.

Photoshooting akan diadakan pada hari Khamis, di KL. Maka kami perlu hantar barang-barang tersebut hari Rabu. Insyaallah, berkat kerajinan team aku, penghantaran pasti mengikut jadual.

Dan berkat kerajinan diri aku, Insyaallah, elaun kerja lebih masa aku akan ditambah.. ahahaha

Bukan susah kerja ngan puak pandai berniaga ni....

10 Comments:

Blogger LediAgli said...

perabot datang KL, kaw bile lagi?

10:05 PM  
Blogger Ezad said...

aku??

ehehe...
ehehe...
ehehe...

ada laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

10:20 PM  
Blogger Mya said...

apa khabar orang jasin? dtg menyinggah jap mlm2 nie.. :)

11:18 PM  
Blogger Taminsari said...

Salam perjuangan..rakan blogger muslim diserang oleh kafirun....sila lihat comment para kafirun ini di..

http://redssays.blogspot.com/2008/11/why-has-muslim-world-failed-to-develop.html

4:13 AM  
Blogger Ted said...

bagusla, leh lanje si adik comel ni.haha

8:56 AM  
Blogger emmacommey said...

wah...lame xsinggah sini...lani pelan2 nk singgah le...hi3...

8:22 PM  
Blogger emmacommey said...

sonok bunyi tang elaun lebih masa akn di tambah tu...nak ns usa satu...

9:02 PM  
Blogger YB Raz Gothic said...

isu pembelian kereta oleh mb kedah, itulah katanya tapi jikalau kewangan kerajaan negeri mengizinkan. sama2lah kita tengok.

12:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

beruntung la dpt bekerja dgn puak yg pandai berniaga.. yg untung awak jgk! tahniah dn syukran!

-nor ash burn-

5:25 PM  
Blogger Ezad said...

Mya
Khabar baik.. singgah la selalu

Taminsari
Marah ni

Ted
Bleh... Blanje sirap bandung je la ye?

ehehe

Emma
Apesal tak singgah selalu? Nasi USA ke? Boikot USA:D

YB
Ye la. Dok tunggu la ni.

Kak Nor
Alhamdulillah

9:49 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home