Friday, June 15, 2007

Lepas Handphone, Kereta Pula

Bismillah...
Minggu ni, aku betul-betul terduduk. Selepas handphone aku buat hal, pagi tadi kereta la pulak. Pagi tadi, semasa aku hendak keluar, kereta aku tak boleh start. Tengok, lampu simbol bateri aku bernyala. Sah la, bateri kereta aku kong. Masa tu pukul 745 pagi. Aku ada appoinment jam 830 pagi. Workshop yang biasa aku pergi, belum buka lagi. Sudahnya, aku cari nombor telefon workshop kat internet. Dapat satu. Alhamdulillah, dia boleh hantar waktu tu juga. 10 minit tunggu, mereka sampai. Bawa bateri baru. Lepas bateri aku ok. Alarm pula bermasalah. Tapi mereka tak tau pasal wiring. Tapi dia orang sudi bawa kan aku ke workshop kereta kat Taman Maju untuk buat wiring. So, aku gi sana dengan double singnal. Nasib baik tak jauh. Lepas siap semuanya, aku bergegas jumpa client. Sampai sana jam 10 pagi. huhuhuhu....
Oh ye.. kau orang jangan bagi comment suruh aku tukar kereta ye.. kekeke

4 Comments:

Blogger Nadia & Babe said...

itu menunjukkan kau ada perasaan nak menukar kereta yang belum diluahkan
=P

1:33 AM  
Blogger Purpleheart said...

Kereta sedang meluahkan perasaan..

9:07 AM  
Blogger kakLuna said...

tukar le kereta tu..hehehe

2:08 PM  
Blogger Ezad said...

babe
ada juga la. kekeke... tengok org pakai volvo sambil dok belakang, teringin gak la.. haha

purpleheart
ye.. merajuk kot :)

kakluna
isk..dah pesan kan? dah pesan kan?? :P

11:02 PM  

Post a Comment

<< Home