Friday, July 15, 2005

Ada Bonus & Kenaikan Gaji?

Bismillahirrahmanirahim...
Satu-dua hari nie, aku berada dalam keadaan sibuk sangat. Tapi semuanya boleh handle. Cuma masalah aku dengan si Nicky nie. Semalam VGM dah minta report pasal mamat nie. Well, aku hanya dapat explain yang si mamat nie perlu masa lagi. Masalah paling besar si mamat nie ialah tak faham tachnical drawing. VGM tanya sama ada nak terminate atau tidak, aku just bagi tempoh. Bagi tempoh 3 bulan. Then, aku akan terminate sendiri mamat nie kalau tak perform. Bab nie yang rasa cam tak berani nie. Akak dia assistant manager. Naya aku nanti. ehehehehehe....
Project aku sekarang, Thomas Collehction. Nie pun masak nak buat. Sample dah hantar ke China. So aku lukis ikut dan je. Kena cari info dari workers. Hampeh tol...
Lepas balik dari solat jumaat tadi, siti inform aku yang bulan nie dia management nak bagi bonus + kenaikan gaji tahunan. Yahooo...!!
Next?
Tak der la. Layan rest la pulak. Ngantuk lak hujan-hujan nie...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home