Friday, May 25, 2007

Saat-Saat Yang Sibuk

Bismillah
Minggu ni, jadual aku penuh. Tak der langsung nak berehat. Tau-tau je hari dah malam. Minggu ni aku dapat freelance job kat sebuah kilang getah. Aku design gambar untuk produk-produknya. Macam topi renang dan tikar baby. Tapi minggu ni aku siapkan design untuk swimming cap. Best gak. Apply sepenuhnya photoshop, illustrator dan coraldraw. Ada gak dia orang tanya2 sama ada nak kerja terus ke.. hehehehehehe...
Besok, aku lari ke Muar pulak. Juga freelance job untuk design perabot dia orang. Kilang ni buat perabot macam meja komputer, rak buku dan meja tulis.
Aku nak kemas kedai pun tak sempat lagi..
adohaiii....
.....................................................................................................................
Apa yang akan dilakukan apabila situasi ini terjadi kepada anda.
Disebuah kedai makan, anda telah memilih lauk untuk dijadikan juadah tengahari. Ketika sedang makan, ada terasa di dalam mulut anda ada sesuatu yang tak sepatutnya berada disitu. Contohnya, BENANG
Pelik aku, dari mana datang benang dalam lauk aku tu pun aku tak tau. Turun dari langit kot!
.....................................................................................................................
Tadi masa dengar berita, FAM melenting pasal orang kata pemain mereka main bola macam pondan. hahaha.. takkan marah bro... tak macho la lu.. macam pondan!
hehehe...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home