Sunday, November 25, 2007

Hilang

Bismillah
Ni kisah semalam. Aku kehilangan wallet. Nasib baik MyKad & lesen memandu aku letak tempat lain. So yang hilang, wallet, kad ATM dan kad kredit. Termasuklah kad Bonus link & kad Mesra Petronas dan tunai sebanyak RM***.**
Aduhai....

8 Comments:

Blogger Babe(^_^) said...

ala shiannye, adapun aku berbesar hati nak sponsor suplementary kad bonus link aku untuk ko:D

12:42 AM  
Blogger Ezad said...

dr sponsor bonus link.. apa kata sponsor tunai:D
tp bonuslink aku jrg pakai. nak sponsor bleh gak.. hehe
aku lenjan kad mesra je

12:47 AM  
Blogger Ayu said...

ezad..
siannyaa...
bersabar la yer.. dugaan tu.. bukan rezeki awak le tu tandanya

8:49 AM  
Blogger wan said...

Ishk, macam2 lah Ezad. Hilang cicir ke hilang curi ni?

Siannya. Tapi nasib baik mykad & lesen ada, kalau tak lagi leceh kena buat balik + denda makin mahal.

Hilang kad mesra kena tolak point 300 wooo.... perit nak 'ganti' balik.

2:30 PM  
Blogger Purpleheart said...

Walaupun wallet hilang, tapi mujurla lesen memandu dan mykad selamat. Kan sekarang kalo mykad ilang kena denda.. satu hal lagi nak pi buat mykad baru.. tul tak?

8:28 PM  
Blogger Ezad said...

ayu
ye.. bukan rezeki ku. apa nak buat. redha je la

wan
mcm2 ada. ni hilang cicir. tak pe la. kena tolak 300 point pun tak pe. skrg pint ada 10k.. lebih kot.. hehe

purple
ye. alhamdulillah. dr dulu lagi memang asing mykad/lesen dr wallet. masalahnya kadang2 tertinggal pulak mykad/lesen tu kat rumah. hehehe

8:48 PM  
Blogger skidg8 said...

sabar ye, ezad...

11:18 PM  
Blogger Ezad said...

skidg8
sabar la ni

11:32 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home