Thursday, November 06, 2008

Rezeki Datang Bergolek

Bismillah...

Pagi
Air minuman yang aku bawa tumpah dalam beg. Mungkin sebab tak tutup rapat. Habis semua khazanah dalam beg tu basah. Termasuk lah diari dan buku cek.

Petang
Masa nak balik kerja, tayar kereta pulak pecah. Dah la malam, kat ladang kelapa sawit pula tu. Nasib baik ada orang hati mulia membantu aku tukar tayar. Nak jadi cerita tayar spare pun kurang angin. Nak tak nak, redah juga la.

Itu rezeki aku hari ini

2 Comments:

Blogger LediAgli said...

ko biar benar ko labelkan tu sebagai rezeki?

12:05 AM  
Blogger Ezad said...

ledi
ye la. segala yg kita dpt itu adalah rezeki.

syukur dgn apa yg kita terima :)

9:32 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home