Tuesday, December 23, 2008

Perniagaan

Bismillah...

Sebelum aku bekerja di tempat sekarang, aku membuat kerja sambilan di sebuah syarikat berasaskan getah sebagai pereka grafik.

Hubungan aku dengan pemilik kilang itu sangat baik, sehingga hari ini, kami masih saling berhubung melalui email.

Baru-baru ini, dia bertanyakan tentang syarikat dan perniagaan aku. Dia menyatakan hasratnya untuk melabur dalam syarikat aku itu, dan meminta aku memilih perniagaan yang berpotensi untuk dimajukan...

Wah.....

Betul ke ni? Macam mimpi la pulak :)

5 Comments:

Blogger kuIna said...

fuyooo.... bulan jatuh keriba nie...

4:18 PM  
Blogger zeanaaima said...

wahhhh.....rembat chepat...


jgn tangguh2...


bile dah kayo...jgn lupe kwn2 lak...

muahahahahahaha....

9:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

*dtg cubit ezad* masih bermimpi lagi ke tu?

-nor ash burn-

4:59 PM  
Blogger Ezad said...

kuina
ye la.. tp tak tau lagi.. nak buat ke tak..

ehehe

emma
rembat?
kena pk banyak2.. kena tau, kenapa dia nak join biz aku? mesti ada sebab :)

kak nor
auwww.. akiitnyeeee

8:40 PM  
Blogger LediAgli said...

wahhhh besnye... rezki kawan kawan jangan la lupa kawan kawan

9:45 PM  

Post a Comment

<< Home