Sunday, December 28, 2008

Tahun Baru - 1430H & 2009M

Bismillah...

Tahun sudah baru.
Selama lebih kurang 365 hari berada di tahun 1430/2008, banyak pengalaman yang diperolehi. Macam-macam peristiwa yang mewarnai kehidupan kita semua.

Suka-duka 2008 kini hanya tinggal kenangan.

1430/2009 dengar khabarnya semakin mencabar. Kemelesetan ekonomi dikatakan berterusan. Tapi, dalam kemelesetan pun, orang kita masih sakan berbelanja. Dikhabarkan juga, banyak perusahaan akan ditutup kerana permintaan barangan yang kian merosot. Dengan ini, ramai la yang akan menganggur.

Kepimpinan negara juga akan bertukar tahun depan. Jadi, bagaimana pula lanskap politik zaman Najib ye?

Seperti biasa, asal menjelang tahun baru aje, mesti ramai yang buat azam. Asal ada azam je, mesti tahun baru...
Apa azam kalian? Sebelum buat azam baru, apa kata kalau kita review azam tahun lepas. Tercapai ke tak?

Walau apa pun, Selamat Tahun Baru 1430/2009. Semoga tahun 21430/009, kita akan terus cemerlang.

Wassalam

7 Comments:

Blogger Zetty said...

salam ezad .. selamat tahun baru hijrah juga ye :)

10:47 PM  
Blogger Taminsari said...

Salam Maal Hijrah 1430.
Semuga apa yang kita lakukan mendapat keredaan dari Allah swt.
Insya Allah.

Salam perjuangan
Taminsari

1:27 AM  
Blogger CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam maal hijrah dah tahun baru dari kak rose sekeluarga

5:48 PM  
Blogger Ezad said...

yatie
selamat tahun baru..:)

taminsari
terima kasih

kak rose
salam maal hijrah

11:00 PM  
Blogger zeanaaima said...

aisey...baru saya sedar...saya xpenah buat azam tahun baru...mmmm...

p/s: say xbuat azam sbb saya tw saya igt azam tu 2 3 hari pertama tahun baru jek...pastu...lesap...muahahahaha...

10:28 AM  
Blogger hayad said...

salam tahun baru ezad. trskan mereka cipta rekaan perabot yg lawa2 tu. nnt saya dah ada rumah sendiri, saya cop awak utk reka perabot2 saya tau,ehe

2:04 AM  
Blogger Ezad said...

emma
tak yah buat azam..
eehehe

hayad
haa.. bila nak beli rumah tu? ehehe

10:53 PM  

Post a Comment

<< Home