Sunday, March 22, 2009

Chermin

Bismillah

Department aku, di tingkat 3. Separas dengan bilik CEO dan ruang pameran (show room?).
Dalam beberapa bulan ni, ada satu wardrobe kat sebelah pintu utama. Wardrobe tu adalah sample yang kami buat.

Dan sejak wardrobe tu ada kat situ, ianya telah menjadi 'tempat bersolek' amoi-amoi yang kerja kat situ. Kalau mereka masuk ke tingkat kami, mereka pasti akan pandang ke cermin wardrobe itu sambil touch up muka ke.. rambut ke. Amoi cun ok la kan belek cermin tu.. yang tak cun pun sibuk gak.. hehehe

Dan aku dah cakap kat carpenter aku supaya buka je wardrobe tu. Semak la..

ehehe

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jamil Ismail @ Jamil Kucing, pemilik blog http://bbcatlover.blogspot.com/ rupanya musang berbulu ayam.. terbaca pendedahannya di http://jamilkucingpondan.blogspot.com ... patutlah blognya dipenuhi artikel dari blog orang lain (ciplak@tanpa rujuk) dengan maki hamun dan sumpah seranahnya, rupanya dia tengah kegersangan... al batangi penjilat al juburi !!!

9:48 PM  
Blogger LediAgli said...

wahh.. aku nak wardrobe cam tu hadiah aku kawen nanti.. ko gi la simpan wardrobe ni dalam stor.. nanti aku kawen ko pasang balek..

10:04 PM  
Blogger Ezad said...

anon
terima kasih

ledi
nak simpan ke? sample2 ni kami buang je. simpan dlm stor buat semak je

10:22 PM  
Blogger famia said...

waaa..
kacakla wardrobe ni

9:45 AM  
Blogger kuIna said...

ko pun sama tak...
hehehe..

5:15 PM  
Blogger Ezad said...

famia
mana ada kacak. heh

kuIna
eh! mana adaaaa....
heh

9:18 PM  

Post a Comment

<< Home