Tuesday, March 24, 2009

Mencari Damai Abadi

Bismillah

27hb ni, genap usia blog Mencari Damai Abadi 4 tahun. Diam tak diam, dah 4 tahun dah... Mungkin secara kebetulan sahaja bahawa blog ini menyambut ulangtahun tatkala penulis sajak Mencari Damai Abadi akan melepaskan jawatannya sebagai Perdana Menteri.

Untuk beberapa hari ini, minda lebih terarah ke PWTC.

8 Comments:

Blogger hayad said...

errmm? ada ape kt PWTC skang ek?

11:23 PM  
Blogger Purpleheart said...

Tak sangke ye dah 4 tahun rupenye, jangan penulis blog mencari damai abadi pun letak jawatan sudah la ye..

teruskan menulis ye

8:11 AM  
Blogger Mya said...

4 tahun dah yer.. pejam celik.. selamat ulangtahun Mencari Damai Abadi.. :)

10:41 AM  
Blogger kuIna Jentayutiara said...

4 tahun ka....
masih mencari damai di hati?

11:41 AM  
Blogger Ezad said...

hayad
entah

purple
ada gak etrfikir nak resign.. hehe

Mya
terima kasih. tak nak bagi hadiah ke?

kuIna
masih mencari suri di hati.. hehehe

10:13 PM  
Anonymous Babe said...

Happy birthday


empat taun laaaa


tiup lilin kat kek secret recipe


pastu aku ngap!!


agaknye kalau aku tak tukar2 blog kan bape umo blog aku eh ahahhaahah

12:42 PM  
Blogger manje said...

selamat ulangtahun ke 4 utk 'Mencari Damai Abadi'...

2:01 PM  
Blogger Ezad said...

babe

aku raas.. umo blog ko sekarang dah cecah lapanplo tahun.. heh

manje
terima kasih.. wish je? kek2 tak der?

9:33 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home