Wednesday, June 13, 2007

Handphoneku Bengong

Bismillah..
2-3 hari ni, handphone aku bengong. Ni gara-gara dia melompat masa kenduri hari tu. Lepas dia landing ke tanah (nasib baik tak landing dalam kawah), speakernya rosak. Aku tak boleh dengar suara di hujung talian. Lepas aku repair speaker, masalah baru lak timbul, coverage susah nak dapat, walaupun di tengah-tengah kesibukan kota.. ahaha..
Dan belum pun masalah coverage diselesaikan, timbul pula masalah bateri. Aku cas-cas, tak penuh-penuh gak. Aku cas dari pukul 7 mlm tadi, sampai la ni, tak penuh lagi..
aduhai..... biar public phone rosak, jangan hand phone yang rosak.. ahaks

10 Comments:

Blogger Noushy Syah said...

hiksss..tu tandanya suh ganti yg baru..ngehhhh...

5:30 AM  
Blogger Purpleheart said...

Kalau tanda nak dapat gaji, poket sesak. Kalau hari nak hujan, langit membiru, guruh berdentum dan kilat sabung menyabung. Kalau tanda hp kena tukar, macam tu lah situasinya..

Yang heran coverage lemah, macam tak caya pulak. Cel*** kan coveragenya luas. Dalam ceruk rantau mana pun dapat.

8:59 AM  
Blogger Titicaca said...

hoh! campak je hone tu..hahaha...tu la asik tido sampai phone melompat..

9:06 AM  
Blogger Nadia & Babe said...

nazak!

speaker rosak, pakai earphone je
battery ko kene ganti baru tu

hp aku lagi cacat.

buta dan pekak!

tapi sampai sekarang aku pakai

sayang, beb!

11:04 AM  
Blogger Ezad said...

noushy
tak mampu nak beli baru.. hehehe

purpleheart
kena repair dulu. sayang hp ni. sementara tu, pakai la yg lama dulu.

titicaca
tak yah campak. dia bleh terjun sendiri.. hahaha

babe
ape bleh buat. redha kan aje lah. nak wat cam mana.. hehehehe

9:45 PM  
Blogger ah kim said...

hahaha..ko tak bengong sama ke?

dah tu kenapa, bro?

heh!

9:41 AM  
Blogger Purpleheart said...

Betul tu, yang lama jangan dibuang begitu saja.. selagi boleh beroperasi, pakai aje. Saya punya hp pun orang lain sibuk suruh tukar baru, lain la kalau orang yang bercakap tu bagi duit ke, bagi hp baru ke, oklaa kan.

10:01 AM  
Blogger pB said...

boleh mula menghimpun duit.
supaya dapat dibeli hP baru ...

10:53 AM  
Blogger achik said...

seb baik la hp saya w/p dah jatuh katil byk kali sampai tercabut bateri semua tapi masih sihat walafiat.. tu la kebaikan guna hp yg 'bagak'.. tahan lasak ;)

11:27 AM  
Blogger Ezad said...

azzam
gua ok je beb

purpleheart
mereka ada bagi juga.. bagi cadangan je la. duit cari sendiri :)

pb
baru nak kumpul duit, dah kena keluar untuk benda lain lak.. ahaks

achik
ye.. pakai handphone bagak lagi baik. sekarang punya barang.. alahai, kuis sikit dah berderai..

10:03 PM  

Post a Comment

<< Home