Sunday, February 24, 2008

Hari Baru

Bismillah..

Besok aku akan mulakan hidup baru. Memulakan kerja di Muar. Beberapa projek di Melaka diteruskan.

Hari ni hari penamaan calon. Pasal kempen pilihanraya akan diceritakan kemudian. Sekarang aku sangat sibuk. Walaubagaimanapun, aku ucapkan jutaan terima kasih kepada pucuk pimpinan kerana menggugurkan "YB tutup sebelah mata".

Harap YB baru ni, bakal memberi perkhidmatan terbaik. Sebelum ini beliau adalah Exco Perindustrian, Pembangunan Usahawan dan Koperasi. Banyak bercakap soal keusahawanan di negeri ini.

Tunggu hasilnya.

**apa masalah blogspot sekarang ni?**

6 Comments:

Blogger LediAgli said...

tukar kerja ke incik ezad? harapnyya better ya...

ke kerja pasang bendera? hehehe

12:31 AM  
Blogger Ted said...

tukar kerja?gudluck k?

apehal ngan blogspot plak?

12:52 PM  
Blogger shafarina said...

semoga berjaya.. jangan dilupakan langsung lak jasin tuh

1:34 PM  
Blogger Ezad said...

ledi
ye.. tukar
jadik designer la... mana lak pasang bendera

ted
terima kasih.
blogspot ni.. payah benar nak sign in

wan
jasin tak lupa punya. jasin tetap di hatiku

9:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

masalah dgn blogspot

bila disalahgunakan oleh pihak pembangkang yang terkakangkang membangkang kerajaan dengan menulis cerita2 berbaur fitnah:P

btw, ko keje aku-tak-nak-sebut-nama-tpt-tu ke? iksh nanti kalau aku g sana, kita dating ye, belanja aku mi bandung :P

alamak aku tak makan mee. takleh dating dgn ko

7:05 PM  
Blogger Ezad said...

babe
err... no comment

tak mkn mee tak leh lepak kat muar. lepak kat melaka jee

9:59 PM  

Post a Comment

<< Home