Monday, January 21, 2008

KL dan Putrajaya

Bismillah...
Tahniah buat warga KL dan Putrajaya. Nampak gayanya, Rabu ni boleh la bersenang lenang di rumah. Tak payah la fikir soal kerja. Maklum la, dapat cuti. Jadi, dapat kesempatan cuti tu, gunakan la sebaik mungkin. Kemas rumah ke, bawak anak gi jalan-jalan ke.. :)
Selamat bercuti ye

**signal dari Pak Lah, tu nak election la tu**

3 Comments:

Blogger Ted said...

selamat bercuti juga..
hehe...skang dah nak mengundi, terengganu dah diiktiraf sebagai bandar raya tp aku rasa macam bukan bandar raya pun..hehe

election punya pasal

3:18 PM  
Blogger LediAgli said...

Aku keja laaaaaaaaaaaa.....

Mencik!

11:14 PM  
Blogger Ezad said...

ted
oo.. kami di melaka tak cuti:)
semoga terengganu semakin maju.

ledi
keje?? aik.. tak cuti keeeee.. :D

10:19 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home