Tuesday, January 08, 2008

Sudah Seminggu Tunggu Sebulan, Kemudian Setahun

Bismillah...
Sudah seminggu berlalu. Begitu pantas masa berlalu. Sedangkan, masih terasa bahang tahun baru hari tu. Kini, orang sibuk-sibuk pula bercerita pasal CNY, bulan hadapan.
Apa yang dah berlaku salama seminggu di tahun baru ini dalam hidup anda? Masih belum berlaku apa-apa yang menarik?
Aku, entah lah
Tak terkejar dek masa aku ni.
**entry merapu**

3 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Bukan juga entry merapu, kadang-kadang terfikir juga, dah seminggu nak masuk minggu ke dua dah tapi masih lagi terasa bahang tahun baru. Macam tak de apa-apa inisiatif nak mulakan tahun baru aje rasanya. Bangun!bangun!

8:29 PM  
Blogger LediAgli said...

hari hari hari baru..

10:58 PM  
Blogger Ezad said...

purple
oh.. mungkin ramai lagi yang lena diulit intan.. eh lena diulit mimpi

ledi
hari hari juga hari lama

9:27 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home